حباب

همه چی توقشنگترین لحظه از بین میره.درست مثل یه حباب. . .

حباب

همه چی توقشنگترین لحظه از بین میره.درست مثل یه حباب. . .

نبودنت نوشتنی نیست. . .




نمیتوانم بنویسم
نبودنت
نوشتنی نیست
دستانم
سرد میشوند
وقلم
قندیل میبندد...
نمیتوانم...
نمیشود...
.
.
.
.
و
حاصل نبودنت شد
چند نقطه بیمعنی
برتن بی جان کاغذ


*ازدل نوشته های خودم



حالم خوب نیست. . .کسی و چیزی هم نیست که خوبم کنه.چنتا نفس عمیق میکشم که بیشتر شبیه آهه...دوس ندارم اینجوری باشم

کسی که دوستم داشته باشد. . .

هنوز کمی عشق در من مانده است

آن را به کسی میدهم که دوستم داشته باشد
هنوز کمی دل تنگی در من مانده است

آن را به کسی میدهم که دوستش داشته باشم
هنوز کمی اندوه در من مانده است

 آن را برای خود نگه میدارم

source:unknown

ورود آقایان ممنوع!!!




سلام

امروز از بیکاری پاشدم رفتم سینما.فیلم ورود آقایان ممنوع.بد فیلمی نبود.دقایقی یاه یاه خندیدیم.موضوع فیلم درمورد پیر دختریه که مدیر1دبیرستانه بنام خانم دارابی و خیلی سختگیر وخشکه ودور ازجون1مشت سیبیلم پشت لباش سبزشدههمچین مخالف عشق و عاشقیم هست!!

تویه قسمت فیلم میگه هوس عشق وعاشقی کردی ورزش ودوش آب سرد حالتو جامیاره وباعث میشه فراموش کنی!!

چه دل خجسته ای داشت این خانوم دارابی ی ی!!

دعاکنین مام با این چیزا خوب شیم



گناه




تنها گناه من
عشق بود
وتنها گناه تو
گذشتن از عشق
دیگر مهم نیست. . .
وقتی هردو
دوزخی شده ایم
ازما نمیپرسند
به کدامین گناه
میسوزیم. . .

*ازدل نوشته های خودم
.
.
.
سلام.نوشته هام آیینه احساساتیه که داشتم یا دارم.بعضی حس ها روتنهایی نمیشه تحمل کرد،اومدم اینجا تاباهاتون شریک شم.اگه ایرادی تونوشته آم دیدین با نظراتتون راهنماییم کنید.