حباب

همه چی توقشنگترین لحظه از بین میره.درست مثل یه حباب. . .

حباب

همه چی توقشنگترین لحظه از بین میره.درست مثل یه حباب. . .

کسی که دوستم داشته باشد. . .

هنوز کمی عشق در من مانده است

آن را به کسی میدهم که دوستم داشته باشد
هنوز کمی دل تنگی در من مانده است

آن را به کسی میدهم که دوستش داشته باشم
هنوز کمی اندوه در من مانده است

 آن را برای خود نگه میدارم

source:unknown

نظرات 1 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ق.ظ http://artanha1966.blogsky.com

سلام دوست خوبم!
ببخشی تا الان که ساعت 7.25 صبح چهارشنبه 28/4/90 است، نظر شما رو ندیدم و فکر کنم پاسخ هم نداده باشم.
همینجا ازت تشکر میکنم؛ بی‌نهایت از لطف و محبتت ممنون و سپاسگزارم؛ انشالله دوام و بقای شما باشه!
بازم انشالله بیا تا ببینمت. مجددا سپاسگزارم و تشکر می‌کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد